Gr. Heiligland 47

(vanaf 10 pers.) € 4,00
CJP  € 2,50

Wie wat bewaart, heeft wat!

Project van Haarlemse erfgoedinstellingen voor alle leerjaren van de basisschool

Wie wat bewaart, heeft wat!

Samen met negen Haarlemse erfgoedinstellingen heeft het Historisch Museum Haarlem een schoolbreed project opgezet voor leerlingen van groep 1 t/m 8 van het basisonderwijs. Het project heeft als thema ‘Bewaren’ en bestaat uit een leskist met lesbrieven en materialen voor de voorbereidende lessen op school, een bezoek aan één van de negen instellingen en een afsluitend project op school.

De deelnemende instellingen zijn: het Archeologisch Museum Haarlem, Het Dolhuys, het Frans Hals Museum, de Grote of Sint Bavokerk, het Historisch Museum Haarlem, de Historische Vereniging Haerlem, het Noord-Hollands Archief en de Stadsbibliotheek Haarlem.

Voor meer informatie: www.wiewatbewaartheeftwat.nl.