Copyrights & Disclamer

KunstCultuur Cadeaukaart

Copyright & Disclaimer

Rechten
De content die is gepubliceerd op deze website is (tenzij anders vermeld) in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-Niet commercieel-Gelijk delen-3.0-Nederland licentie, gebaseerd op de content zoals deze is gepubliceerd op deze website. Uitzonderingen hierop zijn:

1) Alle door de museum zelf-gemaakte fotos van de eigen vaste collectie; deze zijn vrijgesteld voor algemeen gebruik.
2) Reproducties van boeken, tekeningen, en andere werken die onder de nederlandse auteursrecht vallen en die niet van het museum zelf zijn gemaakt; deze houden hun eigen licentie.
3)  Reproducties van boeken, tekeningen, en andere werken die niet onder de nederlandse auteursrecht vallen en  die naar onze mening al in het "publieke domein" vallen; deze zijn ook vrijgesteld voor algemeen gebruik.

Neem voor het verkrijgen van toestemming voor hergebruik (of voor vragen hierover) contact op met het Historisch Museum Haarlem.