Vrienden-vervolg

Vrienden-vervolg

Damiaatje
Als Damiaatje schenkt u € 25,- per kalenderjaar (€ 40,- samen met uw partner). U profiteert van de volgende voordelen:
• een jaar lang gratis toegang tot ons museum
• uitnodigingen voor de openingen van de tentoonstellingen
• vier keer per jaar de Nieuwsbrief.
Poortwachter
Een Poortwachter schenkt u € 100 per jaar en krijgt naast dezelfde voordelen als een Damiaatje:
• een jaar lang gratis toegang voor een extra introducé
• uitnodigingen voor rondleidingen over de nieuwe tentoonstellingen
• uitnodiging voor de Nieuwjaarsborrel in het museum
• kortingen op evenementen en kinderpartijtjes in het museum
• voucher voor een aankoop in onze museumwinkel
• een bijzonder welkomstgeschenk

Rabobank iban: NL91 RABO 0389482129 / BIC: RL2U
Brouwersgilde
Als lid van de Brouwersgilde schenkt u minimaal € 500 per jaar.
U ontvangt dezelfde voordelen als de Poortwachters. Bovendien kunt u één keer per jaar inschrijven voor een privérondleiding voor uw familie (max. 15 pers.) en wordt u eens per jaar samen met uw partner uitgenodigd om deel te nemen aan een Jopen bierproeverij met voorafgaand aan de proeverij een korte lezing.
Goudsmedengilde
Als lid van het Goudsmedengilde schenkt u minimaal € 1.000 per jaar. U ontvangt dezelfde voordelen als de leden van het Brouwersgilde. Bovendien wordt u eenmaal per jaar samen met uw partner uitgenodigd om deel te nemen aan een ‘historisch diner’. Voorafgaand aan het diner worden korte presentaties gegeven door sprekers van naam.
Aanmelden
Wilt u vriend worden en het Historisch Museum Haarlem steunen in haar missie om de Haarlemse geschiedenis ook voor de toekomst te bewaren? Meld u dan aan. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@historischmuseumhaarlem.nl met uw contact gegevens onder vermelding van 'Nieuwe vriend'. Het Vriendenjaar loopt van 1 januari t/m 31 december.